Black Mamba: Exposición

jueves, septiembre 29, 2005

Exposición


OK... me encantaría saber por qué estoy haciendo, a las 6:20am, una exposición sobre Tiziano y Tintoretto. Me siento recuperando arte en el colegio... en fin..

pd: Ya, en este punto, muchos aspectos de los posts anteriores se mejoraron (o decidí ignorarlos). Lo anterior indica que estoy mucho mucho mejor y que todo tiende a mejorar, debido a otras muy buenas notas que también recibí ayer. Suerte

19 Comenten

Anonymous Anónimo said...

Hi. You are welcome to visit my site to find information on : penis enlargement pills . Thank you

6:27 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Just out trying to find info on Screenplays, and this one came up. I don't know why exactly, but here I am. It's actually interesting. There's so much interesting stuff in blogland! I'm a professional screenwriter, script consultant, and author...so I'm always looking for good writing, interesting people, and new ideas. Anyway...blog on!

6:28 a. m.  
Anonymous Anónimo said...

Wake-up call to businesses: bloggers are talking about you
This just in in the cluetrain department: three out of five PR consultants surveyed recently agree that businesses need to "wake up" to the blog "threat." I think the use of the word "threat" is a bit telling, ...
Hi, I was just blog surfing and found you! You might find mine of interest, go see my work from home related site. It isnt anything special but you may still find something of interest.

6:30 a. m.  
Blogger surfercalavera said...

aun estudiando?

6:40 a. m.  
Blogger Federico de la Regueira said...

C´est la vie!!!

1:11 p. m.  
Anonymous POL said...

Si no me equivoco,
YO ESTUVE FRENTE A ESE CUADRO!!!!!!
Y curiosamente lo andaba estudiando ayer.
Aunque esta previa seguramente sí me la eché.

5:03 p. m.  
Blogger el_Dani said...

Los CBU son los que relajan, no?

5:41 p. m.  
Blogger Ciudadano Tipico said...

en derecho se ve eso ?

10:34 p. m.  
Blogger Lina Q said...

no, en derecho no... en historia!

8:12 a. m.  
Blogger Pezgato said...

uy a mi me encanta el arte debe ser por la carrera. Estuviera estudiando derecho, sociologia o alguna cosa por el estilo, seria hombre muerto (por suicidio luego de asesinato multiple en parcial) esta interesante tu dia a dia... yo no lo hago porque depronto siento pasar el tiempo y me deprimo...

saludos...

8:56 p. m.  
Blogger Ciudadano Tipico said...

mmm. creo q no sabia ese pedazo.
Eso es .... gran gran vocación por Dos Nortes. Al tiempo. Fuerte.

11:23 p. m.  
Blogger Jose Alonso said...

Como filósofo tengo un historiador en la cabeza... me encanta que seas portadora de los recuerdos de la humandida (lo que es para mi un historiador, claro, muchas cosas más). El Arte es una de mis pasiones prácticas, solo porque pinto y dibujo, pero de arte no sé nada... El derecho pues... prefiero la psicología por eso también soy psicólogo... una especie de historiador, de historias de vida...
UN SALUDO PINTORESCO

4:53 p. m.  
Blogger Smallman said...

Hey, I was searching blogs, and came onto yours, and I like it. I kinda landed here on accident while searching for something esle, but nice blog.. I got you bookmarked.

If you got time , go visit my site, it´s about enlargement penis review. It pretty much covers enlargement penis review and other similar topics available.

6:07 a. m.  
Blogger Scott said...

Cool blog! If you get a chance you may want to visit this penis enlargement pills website, it is very cool.

10:41 p. m.  
Blogger musica said...

YOUR BLOG IS GOOD, IT IS REALLY NICE. HERE YOU CAN LEARM MORE ABOUT penis enlargement pills TO FIND penis enlargement pills

6:55 a. m.  
Blogger musica said...

YOUR BLOG IS GOOD, IT IS REALLY NICE. HERE YOU CAN LEARM MORE ABOUT penis enlargement pills TO FIND penis enlargement pills

10:52 p. m.  
Blogger musica said...

YOUR BLOG IS GOOD, IT IS REALLY NICE. HERE YOU CAN LEARM MORE ABOUT penis enlargement pills TO FIND penis enlargement pills

11:49 p. m.  
Blogger musica said...

YOUR BLOG IS GOOD, IT IS REALLY NICE. HERE YOU CAN LEARM MORE ABOUT penis enlargement pills TO FIND penis enlargement pills

8:26 p. m.  
Blogger Roberto Iza Valdes said...

Este blog ha sido eliminado por un administrador de blog.

2:01 p. m.  

Publicar un comentario

<< Home